Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Hordozom a babámat

2009.01.31. 18:18 - NyugtonMalac

Meglátni és megszeretni... Igen, ezt éreztem, mikor az első Mei Tai -okat megpillantottam...

 

Csatos Mei Tai-jal hordozok

 

Nagyon gyönyörű Mei Tai-ok készülnek! A legszebbeket a mamami anyukák készítik saját kezüleg :) Sokat gyönyörködtem bennük, aztán döntöttem. Lecserélem a Baby Björn hordozómat egy Mei Tai-ra. Pedig a Baby Björn nem véletlenül olyan népszerű a kismamák körében, tényleg nagyon kényelmes, gerinc barát a babának is és a hordozó szülőnek is...

De nem tudok benne háton hordozni, pedig az mennyire kényelmes és izgalmas dolog! És milyen különös, eredeti, és jó érzés! És nincs útban a baba, de mégis rajtad lóg ;) Könnyű vele csatangolni, bár könnyebb, ha van segítő társad is a projekthez :)

Nagyon szerettem volna egy szép egyedi mintás Mei Tai-t. De két bal kezem van, és türelmem meg semmi! Pedig nem olyan nehéz összehozni egy egyszerű Mei Tai-t. Találtam is rá leírást a neten...

És azok a gyönyörűségek, amiket a mamaik megalkotnak, és büszkén mutogatnak a fórumon! De hoába... Végül úgy döntöttem, hogy kötős kengurú helyett inkább  a csatos verziót választom, és a Liliputitól rendelem be. Mivel szeretem a feltünést, és persze nem is hátrány, ha látja mindenki, hogy kislány van a hátamon a narancssárga színt választottam :D.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gyönyörű! Majd még agyalok rajta, hogy hogyan varázsolhatnám egyedivé. Gondolkodtam a mintázaton, azt hiszem a virág motívumok tetszenek a legjobban. Belehímezhetnék fekete fonallal valami különösen szépet, valami egyedit, valami Nyugton Malacosat...

Vagy Horgolhatnánk mintát, amit valahogy felvinnénk a hordozó hátára, vagy folt technikával is dolgozhatnék... Nem tudom, még nem döntöttem. De rá érek, hiszen egyenlőre úgysem látszik a hordozó, ugyanis rendkívűl hideg van! :)

Amint megérkezett a hordozóm, és kipróbáltam, azonnal beleszerettem. nem csak én, hanem Bori is. Éppen hisztizsák volt, amit úgy kezeltem, hogy felkötöttem a hátamra. 2 perc múlva aludt a csajom. :) Nagyon kellemes érzés volt. tudtam, hogy ezt nem szabad csak itthonra tartogatni, mi annyira élvezzük ezt a közelséget Borival, hogy az utcán is élvezni szeretnénk.

Hordozó kabátom

De hideg van, én meg egyedül is alig férek a kabátomba, nemhogy még egy puttony is csatlakozzon. tehát beszereztem az első hordozós kabátomat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy mamamis anyuka vette magának, de nem tetszett neki a szabása, így eladta. Nekem :D Nem bántam meg, hogy megvettem, mert szuper jó kabát. Vékony, de ennek ellenére meleg! Ez engem meglepett! Nehezen, de fel tudom venni egyedül is (ha nincs Borin sapi, met az tapad a béléshez). De ha valaki segít, akkor nagyon szuper viselet, ha baba van a hátamon. Az elöl hordáshoz is át lehet alakítani, ha egyedül kéne boldogulnom, ezt a módszert választanám... És persze nem csak hordozós kabátként funkcionál, hanem síma kabátként is csinos :) Szeretem! Boldog vagyok, hogy lett egy ilyenem is.

És persze a különleges dolgok fanatikus rajongójaként oda vagyok a babakapucni kialakításáért is, ami maci füleket kapott :D

Erre már járkáltam Borival a hátamon

Voltunk a csajokkal az állatkertben. Borit a Stokke kocsinkban vittem, Lilit a buszon való közlekedés miatt felkötöttem a hátamra. Így könnyebb volt közlekedni, és Lilit hazafelé (tök fáradtan) is tudtam cipelni... Be-bealudt a hátamon :D A nagy cula 3 éves lánykám...

Nem akart leszakadni a hátam tőle! :D

Vittem Borit a mamához benne, aki nem volt erre felkészülve, és nem vette észre, hogy Bori van a hátamon a kabát alatt. Csak mikor leadtam Lilit neki játszásra, és mondtam, hogy akkor én mennék is, mert bemelegszünk Borival, és az elkerekedett szemét láttam, akkor hívtam fel a figyelmét a csomagomra :) Nagyon tetszett neki :)

Voltunk vásárolni a Brendonban, a tescoban, az Ikeában... És Bori végig a hátamon szundikált, vagy kukucskált... Nagyon édes kis hátizsák!

Voltunk a bölcsiben is Liliért a háti babalányommal.

És még rengeteg helyre fogunk így menni, mert nagyon kényelmes, kicsi, egyszerű, könnyű. És ha itt lesz a jó idő, akkor a ruházat sem nehezíti majd meg a dolgunkat :)

Sőt, ahogy nő Bori, úgy lesz egyre könnyebb felvenni is.

Régi hordozóim, kocsijaim amik maradnak és amiktől most válok/váltam meg

Lilivel a Baby Björn kengurút használtam. Szerettem is nagyon! Most Bori valahogy túl nagy baba volt hozzá... Vagy csak a sok téli gönc miatt éreztem így??? Nem tudom. De eladtam! Ügyes anya vagyok ;)

Volt egy Babaslingem is, amit szintén eladtam. Ezt kipróbálásra vettem meg, de nem igazán jött be. Akitől vettem az nagyon szerette, és az új tulajdonos is már kipróbálta egy barátnőjéét, és így vette meg. Már tudta, hogy mi ez, és szereti... Csak nekem nem működött. Biztosan mert ügyetlen voltam :S

És még eladásra vár, de már folyamatban van a kerekes hordozóm. Nania Ossan márkájú. Nagyon praktikus darab, és nem is adnám még el, ha nem lenne egy Quinny Zappom is mellette a Maxi Cosi hordozójával :D Nagy közlekedő vagyok, sok kis kinccsel... :D

De kell a hely, és nem használok ennyi kocsit. A Zapp lesz Bori esernyő kocsija is, meg ott van a Stokke is, mózessel és sport résszel. És van egy sportos hátihordozóm is fém vázzal... táskával... Lilié volt, nagyobbaknak kényelmes. Ha megyünk majd kirándulni, és Lilit is Borit is hordozni kívánjuk, arra jó lesz :) Még nem adom el...

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugtonmalac.blog.hu/api/trackback/id/tr55914694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása