Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Törzsvásárlói kedvezmény mindenkinek!

2009.05.29. 08:57 - NyugtonMalac

 

Siker sztori…
 

Bejött a BIO mosás

 
Nagyon megszerettem a BIO mosást, és begyűjtöttem pár tapasztalatot is az elmúlt időszakban.

Kataboltja törzsvásárlója

Mivel nem csak én vagyok lelkes BIO mosónő az ismeretségi körömben, de lelkes rendelője vagyok a Kataboltja Mosódiójának, így kaptam törzsvásárlói kedvezményt a termékeikre. Ezzel a kedvezménnyel mindenki élhet, aki rajtam keresztül rendeli meg a termékeiket, mert ha tartom a megadott limitet, akkor maradhat csak meg a törzsvásárlói státuszom.
Tehát segíts, hogy segíthessek alapon működik a dolog :)
 

Mosószóda lelőhely

Ezen kívül beszereztem nagyon olcsón mosószódát. Megtaláltam a lelőhelyet ;) Ha szeretnél társulni a mosószóda rendeléshez, és kérsz belőle, akkor 300Ft/kg áron tudok belőle adni. Így mindenki jól jár, mert nem kell egy embernek megvennie a nagy kiszerelést, mert én megelőlegeztem ezt és tárolom, és mégis olcsón jutunk hozzá a kimért mosószódánkhoz a kívánt mennyiségben.
Már nagyon sokan vagyunk, akik társultunk mosószódára, bátran gyere Te is, ha szeretnéd kipróbálni!

Elérhetőségeim

Ha felkeltette az érdeklődésedet a kedvezményes rendelés, keress meg a következő e-mail címen: nyugton.malac@hotmail.com
Vagy a mobilomon: 06 20 823 4725
Nevem: Erdély-Horváth Edit

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugtonmalac.blog.hu/api/trackback/id/tr851150318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása