Linkblog

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Mosható pelusozunk II.

2009.04.28. 08:58 - NyugtonMalac

Ha egyszer elkezded, nincs megállás! Beleszeretsz, és újabb és újabb szerelmeid lesznek...

Mosható pelenkáink - a folyton alakuló készlet

 

Visz a forrongó vérem…

 

Szóval a coolababyk nagyon jók voltak, de sajnos kitaláltam, hogy a pop-in is nagyon jó, és azt is szeretném halmozni :)

Szerencsés vagyok, mert a coolababyk nem csak nekem jöttek be, így hamar elkapkodták a lányok a piactéren… Sok színes bababi popi örömére :)

 

Szóval coolababyk el, pop-in pelusok levadászása mindenféle akciós rendelésben. Hamar ki is alakult a pop-in készletem… Végül 16db pop-int gyűjtöttem be: kéket, zöldet, sárgát és barack színűt… Használtuk őket kb. 2 hónapig.

 

Pop-in tapasztalat

Hamar megtudtam, hogy a pop-in pelust nem szabad frosch-al mosni… Így végre a pelusokat is mosódióval moshattam. Mosódió, vagy folyékony mosódió + mosószóda kombóval.

Illatosítani a mosóparfümökkel szoktam. Mikor melyikkel, mert nekem szinte minden illatom van :D Illathalmozó is vagyok…

A pop-in pelusok akkor maradtak a legpuhábbak száradás után, ha mosódióval mostam őket, mert az az öblítésnél is benne maradt. És akkor voltak a leg illatosabbak, ha már a mosáshoz is csöppentgettem a parfümből…

Ennek ellenére el kell mondjam, hogy a pop-inoknak is van negatív tulajdonságuk. Keményednek a belső részek, pedig mikor megveszed, nagyon finom puhák. Bolyhosodik a külső, de az nem kiábrándító, és szerintem fakul a színe. Ja, és kicsi pelus. Annak ellenére, hogy állítható, és szobatisztaságig ajánlják, a legtöbb baba még ez előtt kinövi :)

Talán csak Lili a kivétel, mert ő 3 és fél évesen is csak 11 kg :) és nádszál vékony királylány :)

 

Nem is baj, hogy a pop-inoknak is van sötét oldala, mert így lehetőségem nyílik a következő váltásra, ami éppen folyamatban is van… :D

 

Naná hogy!

 

Most éppen beleszerettem a kötött gyapjú külsőkbe, és ezekhez kerestem belsőket is…

Viszont én nagyon azonnal akarom ember vagyok… Megrendeltem a külsőket, és heteket kellett várni rájuk mindenhol. Ennek az lett a következménye, hogy több helyről is rendeltem, és halmozóvá léptem elő egy pillanat alatt.

 

Gyapjú külsőim

Szóval rendeltem popolini kötött gyapjú külsőt 3db-t és disana natúr színűt 1db-t (ez a kettő szinte tök egyforma) és egy nagyon ügyes mamamitól rendeltem 3db varrott gyapjú külsőt virág mintával és egy másik nagyon ügyes mamamitól 3db csíkos kötött külsőt :)

És bőven elég lenne 3db is :) összesen… Tervben van 1 színes disana és egy harmadik mamamitól szintén kötött külső, még nem tudom milyen… :)

Halmozok, tudom…

Eddig tetszik. De még csak pár napja tesztelem… Mint minden típus kezdetén, most is fenn állnak a kezdeti nehézségek: régi pelus megy, új készlet még hiányos, vagy beavatásra vár…

De élvezetes az biztos :)

Eddigi tapasztalatok

Azt hiszem a disana és popolini pelusokat először lanolinozni kell, mert gyárilag nem tűnik úgy, hogy átestek volna hasonlón a gyárban :)

Az sk varrott virágosok használatra készen futottak be hozzánk, csak szerintem kicsit kértem… Bori lábát szorítják. Még próbálgatom, hátha nyúlik, de ha nem, akkor őket hamar tovább fogom adni szerető új tulajdonosoknak :)

A többit még várom.

 

Amit ezekről a külsőkről tudni lehet

1. havonta kell mosni, lanolinozni őket hacsak nem történik előbb baleset :)

2. kézi mosás, vízszintes szárítás

3. nem melegebb mint a többi pelus, de szellőzik

4. a lanolinozás nem is ördöngösség :)

Belsőim

Vettem tesztelni popolini two size-t, tots bots bamboozle-t, thirsties-t és disana belsőt… ezek mind nagyon tetszenek, de a disana a kedvencem az ára miatt, és mert vékony, de fér bele cucc, és nappalra itthonra imádom. És a thirsties a másik kedvencem éjszakára, elmenni itthonról, mert sok fér bele, gyorsan szárad, helyes alakja van, kényelmes pelus.

Ezekből rendeltem még, hogy kialakuljon a következő készletem is :)

 

Első tapasztalatok

1. tots bots bamboozle – már az első mosás után keményedett, de nem úgy mint a pop-in… (egyelőre), lassan szárad, nem formázza a babapopót olyan jól…

2. popolini two size – lassan szárad, sok lé fér bele, kényelmesnek tűnik, nem formázza jól a popót, de szeretem.

3. thirsties – szép színek, gyors száradás, formás popó, műszál… A kaki egy fél napos benne hagyás után (nem a gyereken, hanem a tárolóban) epeszappannal hipp-hopp kijött :) Sok lé fér bele. Szeretem.

4. disana – vékony, nem jó éjszakára önmagában, a kezdeti bolyhosságát elveszti idővel, de attól még finom marad az érintése, szép a gyerek popón, nem melegíti agyon, a nagy melegben nappalra ezt szeretném ráadni a leginkább…

Most nem jut eszembe más, ha lesz még tapasztalatom, akkor írok megint ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyugtonmalac.blog.hu/api/trackback/id/tr361090881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása